loading

شرایط ، مدارک و مراحل دریافت تسهیلات

شرایط طرح                                                          

  • متقاضی از پرسنل شاغل بانک آینده و دارای حسابجاری باشد.
  • خوش حساب و فاقد چک برگشتی باشد.
  • تسهیلات اعطائی حداکثر 70% مبلغ پیش فاکتور (تا سقف یک میلیارد ریال) می باشد.
  • جهت دریافت تسهیلات بالای 500 میلیون ریال یک نفر از کارکنان بانک آینده را بعنوان ضامن معرفی نماید.
  • نرخ سود تسهیلات با توجه به مدت باز پرداخت 14%، 16% و 21% خواهد بود.
  • طول مدت باز پرداخت 12 ، 18 و 24 ماهه می باشد.
  • فاصله اقساط پرداختی به انتخاب مشتری 3 یا 6 ماه می باشد.

مدارک مورد نیاز:

  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو) متقاضی
  • حکم کارگزینی
  • تاییدیه گواهی امضاء از شعب بانک آینده
  • ثبت نام در سامانه ثنا و ارائه مدارک مثبته
  • یک فقره چک ضمانت معادل 120% اصل و فرع تسهیلات

توضیح :

معرفی و ارائه مدارک ضامن برای تسهیلات بالای 500 میلیون ریال می باشد.

مراحل طرح:

  • ورود به سایت شرکت واسپاری آینده روشن میهن
  • مطالعه شرایط واسپاری
ورود به لینک ثبت نام
  • انتخاب مبلغ تسهیلات (500 یا 1000 میلیون ریال)
  • تکمیل فرم اعتبارسنجی  و اطلاعات درخواستی متقاضی(در صورت نیاز برای ضامن)
  • دریافت پیامک حاوی کد اعتبارسنجی توسط متقاضی (در صورت نیاز برای ضامن نیز ارسال می گردد)
  • ثبت کد دریافت شده در سایت از طرف متقاضی (در صورت لزوم از طرف ضامن)
  • بررسی گزارش اعتبارسنجی از طرف مدیریت نظارت واسپاری
  • موافقت یا عدم موافقت با پرداخت تسهیلات بصورت سیستمی
  • صدور و دریافت معرفی نامه به صورت سیستمی و مراجعه متقاضی به نمایشگاه‌های منتخب بازار مبل شماره 3
  • ارائه معرفی نامه و انتخاب کالای مورد نظر و دریافت پیش فاکتور از نمایشگاه‌های منتخب
  • مراجعه به شرکت واسپاری جهت ارائه پیش فاکتور، واریز پیش پرداخت، ارائه چک اقساط، مدارک و عقد قرارداد

دریافت ًحواله تحویل کالا به مشتریً با ذکر آدرس جهت تحویل کالا، اخذ رسید بابت پیش پرداخت، چکهای اقساط و دریافت یک نسخه قرارداد فی مابین از طرف مشتری

ارسال کالا از طرف فروشنده به آدرس اعلامی از سوی مشتری

دریافت کالا از سوی مشتری و امضاء ًرسید تایید و سلامت کالاً و دریافت یک نسخه صورتحساب فروش از فروشنده

خانهدرباره ماخدمات ماتماس با ما